Fotoutmaning 2017

Fotoutmaning 2017

söndag 12 mars 2017

51. Det är mitt.... ( 10 / 365 )


För några dagar sedan fick jag åter möjlighet att sitta i gömslet hos Brutus :) Ormvråken tog god tid på sig innan den kom ner för att äta och när den väl kom så förstår jag varför för det kom två stycken nästan samtidigt. Dom hade suttit i träden runt gömslet, bevakat varandra och väntat på att den andra skulle flyga ner för att äta. Det blev snabbt bråk om maten men tyvärr så var fighten på marken där jag hade svårt för att ta kort.....lyckades ta några kort i alla fall som jag blev glad över att få :) Den andra flög bort en bit och denna ormvråk fick kalasa på godsakerna men säkrast att skydda maten så ingen kommer och tar den......


2 kommentarer:

  1. Så många fina fågelfoton! Det här blev jag stormförtjust i. Riktigt bra tolkning till temat.
    Ett annat foto som är helt bedårande är din header.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Glad jag blir att du gillar bilderna :) Lilleman är inte så liten längre utan stor pojke på 10 månader och full av energi :)

      Radera